Elektronikus Ügyintézés

 

e-Ügyintézés: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap

Amennyiben Ön rendelkezik KRÉTA napló gondviselői hozzáféréssel, abban az esetben a beiratkozást indíthatja a már meglévő fiókjából, függetlenül attól, hogy az melyik gyermekéhez tartozik. Nem szükséges belépnie a KRÉTA naplóba, az e-Ügyintézés felületére bejelentkezhet a már megszokott KRÉTA felhasználónevével és jelszavával az intézményünk beállítása után.

Amennyiben Ön még nem rendelkezik ilyen hozzáféréssel, abban az esetben az e-Ügyintézés oldalán hozhat létre ideiglenes felhasználót, a jobb felső sarokban a bejelentkezés gombra kattintva.

Regisztráció során adja meg a kért adatokat, majd jelentkezzen be a rendszerbe. Ideiglenes felhasználó esetén a bejelentkezésnél nem kell megadnia semmilyen intézményt!

A beiratkozási kérelem beküldéshez kérjük kövesse és töltse ki az alkalmazás által felkínált lehetőségeket.

A folyamatban lévő ügyek között megtekintheti, hogy milyen státuszban tart jelenleg az Ön által beküldött ügy. Szükség esetén ezen a felületen küldhet be hiánypótlást is.

2020/2021-es tanév során a szükséges iratokat a tanév első napján kell majd bemutatni az iskolában. Erről bővebb tájékoztatót a Beiratkozásról szóló bejegyzésünkben olvashat.