Elektronikus Ügyintézés

2018. október 29.

Tisztelt Szülők!

Értesítem önöket, hogy iskolánk novembertől részt vesz a KAFFEE projekt e-Ügyintézési pilotjában, tehát ezentúl lehetőségük lesz egyes iskolai ügyeket akár online is végezni.

Ahogyan az összevont szülői értekezleten is elhangzott, az új funkciókat teszt jellegükből adódóan egyelőre nem elérhetőek a mobil alkalmazásból.

Böngészőjükben az értekezleten kiosztott gondviselői hozzáféréssel a következő ügyeket intézheti ezentúl otthonról is:

  • Beiratkozás általános iskolába
  • Beiratkozás középfokú intézménybe
  • Beiratkozás a magyar köznevelésbe
  • Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal
  • Átiratkozás intézmények között
  • Kiiratkozás a köznevelésből
  • Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
  • Vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói mulasztás igazolása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
  • Közösségi szolgálat teljesítéséről igazolás benyújtása
  • Gyakorlati hely megadása és tanulószerződés feltöltése
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése

A rendszer teszt jellegéből adódóan egyes ügyeknél továbbra is szükséges lesz befáradni az iskolánkba, ezekben az esetekben értesíteni fogjuk önt.

Az e-Ügyintézési rendszert a KRÉTA rendszerből, valamint a https://eugyintezes.e-kreta.hu/ linken érheti el.

A rendszer működéséről az alábbi linken írásos, valamint videós segédanyagot is találhat:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533

Kérjük önöket, hogy a gondviselői hozzáférésük biztonságára fokozottan ügyeljenek!

 

Utoljára frissítve: 2019. január 11.